Jes! Ensi viikon maanantaina tehdään vuokrasopimus :D Vähän viime tippaan jää ajallisesti mutta uskon että kun tilanne on tämä, niin Kela tekee nopeasti päätökset. Ja eilen kävin kuulusteluissa. Liittyen kolmen vuoden takaiseen pahoinpitelyyn jossa minä olin uhri ja exäni tekijä. Olen todella helpottunut vaikkakin samalla peloissani. Loppu kuusta on nimittäin LaSu palaveri tulossa ja siellä minun pitäisi istua exäni kanssa alas ja sopia tytön tapaamisasioista ym. Mutta mä yritän kuitenkin pitää ajatuksen positiivisena ja ajatella että kohta ollaan voiton puolella. Ensisijaisesti keskityn tyttäreni kanssa aloittamaan elämän puhtaalta pöydältä niin että tytär tottuu taas tarhassa käymiseen ja minä töissä käymiseen. Onneksi tyttären tarha on työmatkan varrella :) Täytyy vain sopia vielä että monelta vien ja monelta haen siinä vaiheessa kun omat tyäni alkavat kuun lopussa. Mutta kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu.