En ymmärrä exääni. En sitten millään tavalla. Minä kun jätin hänet ja hyvästä syystä, nyt itkee mun vanhemmille asiasta. Oli laittanut isälleni viestiä ja valittanut. Äitini sanoi hetki sitten puhelimessa että näin oli käynyt. Että mun pitäis selvittää tämän kanssa asiat koska tämä rakastaa mua. Mä en suostu enää sanaakaan sanomaan hänelle. Koska tiedän että hän kääntää kaiken minua vastaan, syyllistää ja käyttää kaikki keinonsa saadakseen mut takaisin hihnan päähän löysään hirteen. Jos olisin siihen suhteeseen halunnut jäädä, en olis ikinä lähtenytkään. Vaan enpä halunnut jäädä. Mullakin on oman arvon tunto ja rajat.

Monta kertaa mietin itsekseni että mitähän hän on mahtanut itse tehdä kun kutsui exäänsä hulluksi. Tais johtua myös siitä ettei kestänyt että hänet jätettiin. Veikkaisin että käyttäytyi entisissä suhteissaan yhtä kontrolloivasti joka ajoi naisen jättämään.

Minä en häntä hulluksi kutsu, mutta narsistiksi kyllä. Hänen luonteensa on sellainen eikä hän taida edes itse tajuta sitä. Tai sitten tajuaa. Joka tapauksessa hän aiheutti minulle suurta ahdistusta, joka tulee vaikuttamaan vielä pitkään elämässäni. Pahimmillaan koko lopun elämää.

Ystäväni kanssa viestittelin aiemmin. Hän oli nähnyt jo heti tavattuaan ettei siinä miehessä kaikki ole ihan kohdallaan. Tämä exäni kun ei tykännyt yhtään että juttelin jonkun muun kanssa kahdestaan. Jatkuvasti oli vahtimassa ja kontrolloimassa mitä teen ja mitä puhun. Pelkäsi kai että totuus tulee julki.

Olen saanut tässä parin päivän aikana paljon asioita hoidettua. Asuntohakemuksia olen laittanut eri firmoihin, yksi niistä laittoi sähköpostia että saattaisi olla melko piankin asuntoa tarjota.Se olis unelmaa, sillä mulla ei ole vanhassa kämpässä yhtään omia huonekaluja. Tulee siis helppo muutto eteen. Vaikkakin kaikki täytyy ostaa uudestaan. Listalla on sängyt, sohva, tv-taso, verhoja, mattoja, telkkari, lautasia, aterimet, veitset, lasit ja mukit sekä kupit, kattilat, pannut... Tytön lelut ym toivottavasti saan vanhalta kämpältä pois. Josko enää ikinä sinne olen menossa. Exälle ilmoitan tasan yhdellä viestillä milloin asunnon pitää olla tyhjä. Ja sitten kun hän on saanut tavaransa pois sieltä, käyn hakemassa omani. Tässä on kuukausi aikaa.

Pahoittelut pitkästä vuodatuksesta. Mua vaan niin ärsyttää ja ahdistaa koko tämä tilanne etten kestäisi jos en kirjoittaisi.