Luulin että olisin vihdoin päässyt narsistisista ihmisistä vihdoin eroon. Luulin väärin. Ihminen, joka väitti olevansa ystäväni, onkin kaikkea muuta. 
Tää koko homma alkoi tasan viikko sitten kun teimme muuttoa toiseen kaupunkiin. Tämä nainen, ystäväni, kävi vielä torstaina kylässä vanhalla asunnollamme. Kaikki oli hyvin. Oli puhetta että hakisin häneltä tuolin ja fillarin muuttopäivänä. Hän toi tytölleni joululahjan etukäteen. Kaikki vaikutti olevan ok. 
Muuttopäivä valkeni, en ollut nukkunut tuntiakaan yön aikana. Odotin sitä päivää niin kovin. Muuttoporukka saapui yhdeksän jälkeen aamulla. Olin niin innoissani. Kaikki meni siihen asti hyvin kunnes päästiin tähän nykyiseen kaupunkiin. Tyttäreni oli todella flunssainen, tavarat piti saada mahdollisimman nopeasti uuteen asuntoon sisälle. Olin unohtanut tämän yhden hakureissun täysin. Tämä ystäväni laittoi viestiä. Vastasin kun ehdin. Siinäkin kohtaa kaikki tuntui olevan ok. Vaan olinpa väärässä. Seuraavana päivänä laittoi todella inhottavia viestejä. Kännissä. Ajattelin olla vastaamatta jottei ainakaan mun toimesta provosoidu. Sitten tuli viesti "tää on sit tässä kun kerta petit minut". Ihmettelin suuresti että miten voi yhden tuolin ja fillarin haku olla noin kova paikka. Meni lähes viikko ettei hänestä kuulunut mitään KUNNES tänään perjantaina 2.12.2022 oli tullut kaksi viestiä peräkkäin. Ensimmäisessä vaahtosi kuinka olin kusipää joka kääntää takkinsa ja kuinka muka olen ollut kasvotusten ystävällinen ja kiva mut muuten jotain aivan muuta. Sit luetteli mitä kaikkea on mulle antanut (pyytämättä kylläkin!) ja sit toivotteli hyvää loppuelämää. Uhriutui täysin. Aivan kuin narsisti exäni. Ei sanallakaan kysynyt kuulumisia, ei edes viitsinyt aloittaa viestiä ystävällisesti. Hän tasantarkkaan tiesi mitä kaikkea oon yksin hoitanut viime kuukausina ja minkälainen exä mulla on. Käytti samoja lauseita nyt aseena. Kyllä mä pistin jo puol vuotta sitten merkille että hän puhuu vaan minä, minä, minä eikä kukaan muu mut en osannut tällaista odottaa. Tää "ystävä" sai saman tutun ahdistuksen aikaiseksi mulle joten heitin estolle. Mä en kaipaa omaan tai tytön elämään yhtään sellaista ihmistä joka haluaa vaan kontrolloida ja satuttaa. Ei enää.