Kyllähän oli jälleen päivä. Ja ilta. Koira siis pääsi toiseen paikkaan juuri ennen muuttoa. Tosin se ei mennyt niin kuin piti. Kaikki lähti viime viikkoisesta viestittelystä tämän ihmisen kanssa jolta koiran sain. En todellakaan vaatinut häntä ottamaan sitä takaisin vaan hän itse sanoi tulevansa hakemaan sen, latoen samalla niin ilkeitä viestejä että oikeasti ne sanat sattui. Viimeisiä komea ääniviestejä en edes halunnut kuunnella, sillä olo oli aivan kauhea jo aiemmista. Päivät kului viikonlopun yli, stressasin kovasti sitä pääsisikö koira takaisin tälle ihmiselle vai jatkaisinko etsintöjä muualta. Tuli maanantai eikä tästä ihmisestä kuulunut mitään. Tuli tiistai ja ajattelin jotta soitan vielä eläinsuojeluun kysyäkseni mitä teen jos tämä eräs ei ottaisikaan sitä koiraa takaisin. Halusin olla rehellinen ja se kostautui samantien. Kun tämä ihminen sai tietää että olen kysellyt eläinsuojelusta neuvoa, hän raivostui täysin. Hän alkoi väittämään ensin puhelimessa että olen vetänyt jotain ja muka sekaisin. Myöhemmin kun veimme tytön kanssa koiran hänelle, hän jatkoi samaa toitotusta ja sai minut niin huonovointiseksi omilla sanoillaan ettei mitään rajaa. Lähdimme tytön kanssa kohti kotia ja henkeäni ahdisti. Pääsimme kotiin, puhelin piippasi. Tämä ihminen kertoi että haki LaSusta mulle apua jotta saan itseni "kasaan"!! Ei mennyt kuin tunti, tulivat sossut oven taakse tarkistamaan tilanteen. He katsoivat minua ihmeissään ja totesivat että olen selvinpäin enkä yhtään sellainen miten tämä eräs minut kuvaili: tärisevänä ja tyhjyyteen tuijottana. Hän myös oli värittänyt kuvaa minun lääkityksistä.. että olisin lopettanut kaikki kerralla seinään. Hänelle kerroin kylläkin että halusin itse lopettaa vahvat psyykenlääkkeet ja että vaihdettiin miedommat tilalle. Olen kyllä nukkunut melko huonosti mutta stressi ja ahdistus ovat olleet osasyy siihen. Sossuille kerroin miten asiat ovat. Hetken juteltuamme he vielä totesivat että hienoa että asiat on kunnossa. Ei heillä mitään huolta noussut. Heitä vaan harmitti että tämä eräs päätti tehdä kiusaa minulle näin. Vain koska luovuin hänen antamastaan koirasta koska en voinut sitä uuteen asuntoon ottaa koska siellä eläimiä ei sallita ja koska en suostunut jäämään homekämppään enää hetkeksikään. Tämä muistutti todella paljon viime jouluista LaSu ilmoitusta jonka teki exäni. Vain koska jätin hänet, sillä en voinut enää hyvin kyseisessä suhteessa. Molemmat heistä päättivät käyttää aseenaan minun menneisyyttä, jonka kanssa olen nykyään sinut mutta joka aiheutti todella paljon tuskaa niin itselleni kuin kaikille läheisilleni. Näköjään näiden "parempien" silmissä oon aina vaan se sama narkkari vaikka olen jo vuosia ollut kuivilla. 
Että näin <3